söndag 13 oktober 2013

25-manna, Stockholm










Nu är jag hemma efter en hel helg med orientering. 25-manna är en stafett där man springer 25 stycken i ett stafettlag och det är en av årets absolut roligaste tävlingar. Tyvärr strulade tävlingens datasystem så vi vet inte riktigt på vilken placering vi slutade på, men vad gör det? Vi är nöjda och hade jätteroligt. Jag stukade tyvärr foten i lördags under stafetten (på väg till startpunkten) så idag fick jag stå vid sidan när de andra sprang individuella lopp. Det är jättetråkigt och jag är verkligen besviken! Helgen var trots detta helt underbar, vad jag tycker om orientering och orienterare.

1 kommentar:

  1. Det viktigaste är ju trots allt att man ska ha så galet mycket kul. Tråkigt dock att du stukade foten, hoppas att den blir bra snart.

    Sv: Tack så jättemycket, vilken otroligt fin komplimang det är att få.

    SvaraRadera