måndag 30 september 2013

Låt det explodera i skyn

Kämpar för att hålla mig uppe i ett hav av måsten just nu. I ettan gick jag runt och väntade på att allt plugg skulle komma och ja, nu behöver jag inte vänta längre. Minst fem prov ska avverkas innan jag sätter mig på planet till Storbritannien för att njuta av några höstlovsdagar där. Det är så mycket att jag mest sitter och är stressad istället för att faktiskt ta tag i något. Självkontroll och studiero är något jag förhoppningsvis snart blir bra på, för annars vet jag inte vart jag tar vägen. Har egentligen aldrig behövt plugga värst mycket i skolan, så nu är det jobbigt att faktiskt göra det. Nåja, nog om det. Nu ska jag strax bädda ner mig i sängen och ställa klockan på 06.15 igen. Längtar till helgen då jag: 1) får sova ut 2) träffa Anna och Ellen som kommer hem.


1 kommentar:

  1. S: åh vad kul! ska du gå i stockholm? vi ska ner till köpenhamn nämligen, kram!! :)

    SvaraRadera