söndag 1 september 2013

Solid Sound



Igår/I natt var jag på Solid Sound i Uddevalla tillsammans med Emelie och Lisa. Det var så himla bra. Vi såg Miriam Bryant, Zara Larsson, Darin, Oskar Linnros och Nause. Vi träffade Miriam efter hennes soundcheck, och bad om bild! Hon var jättegullig och gillade Harry Potter, jag och Emelie blev helt till oss när vi såg hennes tatuering av dödsrelikerna. Darin hade superbra publikkontakt och hans trummis var ca bäst. Oskar Linnros levererade en superbra konsert och vi stod längst fram.

Efter Oskar spelat pratade jag med en tjej som jobbade i merchandisen (som vi snackat och skojat med tidigare under kvällen) och hon hjälpte mig in backstage så jag fick TRÄFFA, KRAMA, SNACKA, TA BILD MED OSKAR. Han var jättemysig, snäll och har världens vackraste bruna ögon. Är fortfarande imponerad av att jag höll mig lugn under mötet och liksom kunde snacka med honom. Lisa och Emelie fick också träffa honom sen när han senare gick ut och träffade fans. Jag är så fruktansvärt lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar